Thursday 22 December 2011

MY KONVOKESYEN

tak sabar menanti HARI BERBAHAGIA ni..lama saya belaja...ni la hasilnyer....x sabar nk bawa family...n x sabar nk jumpa kwan2....
MAKLUMAT:
pembayaran:
Semua bakal graduan diwajibkan membuat bayaran konvokesyen sebanyak dua ratus ringgit (RM200.00) . Pembayaran boleh dibuat terus di atas nama KETUA AKAUNTAN KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA dan di alamatkan kepada PENGARAH INSTITUT PENDIDIKAN GURU, KAMPUS masing-masing melalui cek/wang pos pada/ tidak lewat dari 1 Mac 2012.

Graduan yang tidak dapat hadir ke Istiadat Konvokesyen juga diwajibkan membuat bayaran konvokesyen sebanyak satu ratus ringgit (RM100.00) di atas nama KETUA AKAUNTAN KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA dan di alamatkan kepada PENGARAH INSTITUT PENDIDIKAN GURU, KAMPUS masing-masing. Ijazah dan Transkrip Akademik tidak akan diserahkan kepada mana-mana graduan yang tidak membuat bayaran tersebut.

Sila bawa bersama salinan slip bayaran/dokumen pengesahan bayaran dari IPG masing-masing sewaktu hendak mengambil pakaian akademik .bakal graduan diwajibkan membuat bayaran konvokesyen sebanyak dua ratus ringgit (RM200.00) . Pembayaran boleh dibuat terus di atas nama KETUA AKAUNTAN KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA dan di alamatkan kepada PENGARAH INSTITUT PENDIDIKAN GURU, KAMPUS masing-masing melalui cek/wang pospada/ tidak lewat dari 1 Mac 2012.

Graduan yang tidak dapat hadir ke Istiadat Konvokesyen juga diwajibkan membuat bayaran konvokesyen sebanyak satu ratus ringgit (RM100.00) di atas nama KETUA AKAUNTAN KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA dan di alamatkan kepada PENGARAH INSTITUT PENDIDIKAN GURU, KAMPUS masing-masing. Ijazah dan Transkrip Akademik tidak akan diserahkan kepada mana-mana graduan yang tidak membuat bayaran tersebut.
Sila bawa bersama salinan slip bayaran/dokumen pengesahan bayaran dari IPG masing-masing sewaktu hendak mengambil pakaian akademik .



No comments:

Post a Comment