Thursday 17 November 2011

Allah x Sayang saya Ke?

Setiap kali dalam hati ni terdetik utk berubah..berubah ke arah yg lebih baik...berubah supaya dekat dengan Allah... Saya nk sngt rasa aman di sisi Allah.. bila orang cakap "sy mendapt hidayah dr Allah" maksudnye allah syg dia kan? bila saya duduk sorg2 kn sya rasa macam waktu juga nk berubah..menutup aurat dengan betul, jg sembhyg, nk belajar makna ayat-ayat dlm al quran..tapi mesti x jd.. Saya banyak buat dosa.. Tapi allah tetap syg sya.. saya perlukan seseorang untuk bimbing saya.. setiap kali saya tengok artis mula bertudung rasa happy sangat...happy tersangat-sangat...hidayah yang allah turun kan tu mesti sgt.....nwtd...no word to describe kn...saya harap saya dpt petunjuk tu..
.untk kebahagian diri saya di sisi Allah.
.utk mak yg melahirkan saya.(barula boleh nk ckp sejuk perut mak mengndungkan saya).
.untuk abah yang menjaga saya...(kejap-kejp mintak duit..hihih)
love u mom n dad...
doa mak abh la yg membuatkn hati ni terdetik sebegini sekli..
petunjuk dari Allah membuatkan hati ni terusik mcm ni sekali....~~~

No comments:

Post a Comment