Tuesday 26 February 2013

sweet and the sweet and the sweetest moment

indah nye.. seronok nye.. itu sahaja yang mampu saya ungkap kan..
segalanya indah bila saya berkahwin.. tak mampu nak digambarkan dengan kata-kata..
Alhamdulillah Allah menguji kehidupan saya sebelum ini dengan pelbagai cara, sekarang Allah hadiah kan saya seorang lelaki..yang kini menjadi imam, menjadi teman, menjadi sahabat, menjadi kawan, menjadi segalanya.. Saya bermohon segala kebahagian dan keindahan ini kekal selamanya.. InsyaAllah.

Saya rasa sangat terharu dan rendah diri... Allah sayangkan saya.. Allah cintakan saya.. Alhamdulillah.. :)
Saya berharap apa sahaja rintangan yang berlaku selepas ini saya dapat tangani dengan sebaiknya..

Kawan-kawan yang masih belum berkahwin..jika sudah sampai jodoh.. berkahwinlah.. insyaAllah dapat menemani hidup dengan cara yang lebih baik dan lebih lengkap...
Apabila ada suami disisi, insyaAllah segalanya akan terisi dengan izin Allah..

Apabila saya menceritakan kisah saya kepada rakan-rakan ada yang menyatakan bahawa "biasalah baru kahwin".."tengoklah nnti kalau dah 10 tahun" huhu.. saya hanya senyum.. memang dalam hati ni risau.. tapi saya tahu. Jika Allah izinkan rasa sebegini dapat saya kekalkan.. inSyaAllah...

Setakat ini saya dapat rasa kan betapa berbezanya hidup membujang dan hidup bersuami.. sangat lain..
Saya seronok berada di rumah bersama suami, seronok memasak makanan utk suami, semuanya seronok.. huhu.. Kadang-kadang bila ada percanggahan pendapat.. saya tengok muka dia..dia diam.. kemudian cuba tegur secara baik.. gaduh juz 5 minit.. lepas tu ok (^.^)


No comments:

Post a Comment